Jste si jistí, že vaše internetová komunikace podporuje vaše cíle?

Opravdu Vaše webové stránky obsahují všechny potřebné informace jak pro lidi, tak pro vyhledávací roboty? A jak komunikujete na sociálních sítích?

Analýza je důležitým faktorem rozvoje všech společností. Proto Vám nabízíme zpracování analýzy Vaší reklamy a také analýzy webových stránek.

Při zpracování analýz je často důležitý nestranný pohled, proto je dobré zpracování analýzy externí firmou. Profesionálně prováděná analýza Vám řekne, co dělají návštěvníci na Vašich stránkách a také, která reklama Vám co přináší.

Webová analytika vám usnadňuje a umožňuje především tři věci:

  • vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní a porovnávat výkon reklam z různých zdrojů/médií
  • objevit bariéry na webu, díky kterým nedochází k vykonaní požadovaného cíle ( objednávka, vyplnění poptávky, zaslání dotazu apod.)
  • testovat nové úpravy

„Vím, že polovina mého rozpočtu na reklamu vyjde na zmar, ale nevím, která polovina to je.“
John Wanamaker

Každá společnost by chtěla vědět, která část rozpočtu na reklamu vyjde na zmar. Analýza Vám pomůže určit, kterým směrem se vydat.

Bez využití analýz můžete vynakládat finanční prostředky necíleně.

Díky analýzám tedy ušetříte zbytečně vynakládané finanční zdroje. Tyto zdroje můžete vynaložit jinak a zajisté lépe!

Dobře zpracovaná internetová analýza Vám přinese důležité informace, které je následně možné využít v oblasti marketingu. Mezi analýzou získané poznatky patří informace:

  • o návštěvnících webu a jejich aktivitách na webu
  • o návratnosti investic do reklamy
  • o tom, jak plní vaše stránky cíl, pro který byly vytvořeny
  • o využití potenciálu jednotlivých komunikačních kanálů
  • o konkurenci a její komunikaci
Profesionální analýza Vám také poslouží v době recese. Je vhodným podkladem pro rozhodování o dalších a zároveň smysluplných investicích do marketingu.

Zkušenosti našich klientů a jejich

doporučení

Zajistíme internetový
marketing i pro Vás!