doodle-2 doodle-1 doodle-1

Obecně se doporučuje  vyčlenit na marketing  polovina zisku firmy. Pokud netvoříte rozpočtové plány, vyjděte z čísel za uplynulých 12 měsíců. Odečtěte vše, co vám dobře funguje a chcete u toho zůstat a ostatní svěřte nám.  Navrhneme Vám řešení dle vašich možností a obchodních cílů. Část půjde přímo poskytovatelům služeb např. Google, Seznam, Facebook apod. a část za naši práci.

Dle vašeho celkového rozpočtu Vám tedy navrhneme nejvhodnější řešení. U menších objemů zakázek pracujeme v hodinové sazbě 650 Kč + DPH. Snažíme si udržet specialisty tržní cenou, aby nám neutekli, tak s námi prosím o cenách nesmlouvejte. Prodáváme lidskou práci a ne stavebniny. Špičkovou kvalitu za nejnižší cenu nekoupíte.

KDO jsou vaši zákazníci aneb koho potřebujete kampaní oslovit ( pomůže co nejpřesnější specifikace typického zákazníka – žena/muž, věková skupina, zájmy)

KDE jsou vaši zákazníci – lokalita

KDY je chcete oslovit – termín kampaně od  – do

ČÍM je chcete oslovit – co budete komunikovat a jakou formou ( textově nebo spíš graficky) – co je vaše největší prodejní výhoda/benefit

KAM povede odkaz z reklamy – cílová url stránky:  na jakou stránku budou reklamy odkazovat

Bez vzájemné komunikace marketing dělat nejde. Vše přizpůsobíme vašim možnostem. Je dobré předem odhadnout vaši max časovou kapacitu, abychom třeba nevybrali komunikační kanály, které by Vás pak příliš časově zatěžovaly.

Čím víc delegujete a udělujete kompetence, tím více času ušetříte.  Jsme schopni zajistit plný outsourcing marketingu a nebo jen zadávat do systému vše, co si sami dodáte a nebo vaše vlastní aktivity v marketingu  jen supervizovat a koordinovat.  Tak jako v muzice buď potřebujete jen dirigenta pro svůj orchestr a nebo si najmete profi kapelu, co si komplet vše obstará a zahraje vše, co si řeknete.  Marketing je dřina jako každé umění. Vyžaduje kreativitu, pečlivost a disciplínu. Skvěle sehraný tým dokáže vždy víc než multifunkční jednotlivec.

Pak jste u nás také správně. Víte určitě jakého cíle chcete dosáhnout a kolik na to máte peněz a to nám stačí. My víme jak na to.

Online marketing je vlastně takovou válkou o zákazníky a tak často a rádi používáme válečnou terminologii. Pro vítezství je potřeba mít vždy dobrou strategii, dostatečné zdroje, dobře vycvičené vojsko a také krapet štěstěny. Kdo se bojí, nesmí do lesa a každý byznys je tak trochu risk. Víme, co funguje ostatním a tak můžeme volit již osvědčené strategie. Vše průběžně vyhodnocujeme a zaměřujeme se na to, co nejlépe funguje.

 

Marketing je jen prodlouženým ramenem vašeho byznysu, takže pokud nejste konkurenceschopní a nenabízíte to o co je zájem, nečekejte zázrak. To že jde něco jednomu neznamená, že se tímtéž uživí ještě 10 dalších viz spousta slevomatů, které měly jepičí život.

Pokud chcete dělat marketing, ale nemáte peníze na propagaci, zvažte jestli se do toho chcete vůbec pouštět. Systém dá do toho jen tolik, kolik to vydělá, je v dnešní době už nesmysl. Budete to roztlačovat příliš dlouho a mezitím vás nejspíš  zašlápne někdo větší.  Malý podnikatel si musí buď dělat všechno sám a nebo musí mít peníze na vše, co sám neumí nebo nestíhá. Specialisté nejsou levní, je jich málo a neválí se na úřadech práce. Šance, že to zvládnete sami lépe bez zkušeností je minimální.

Na dluh ani za provizi z konverzí neděláme.

 

Někdy musíme říkat zákazníkům i nepříjemnou pravdu, ale věříme, že radši ocení upřímnost, než aby vykrvácel v předem prohrané bitvě a my jen plýtvali časem a energií našich špičkových vojáků markeťáků.  Využijte možnost konzultace ZDARMA.  

Máte nějaký další dotaz, na který jste nenalezl/a odpověď?

Napište nám.