fbpx

Pochopte rozhodovací fáze zákazníků při nákupu pomocí metodiky: SEE, THINK, DO, CARE

Tuto metodu v České republice představil indický podnikatel Avinash Kaushik v roce 2013. Zahrnuje 4 rozhodovací fáze, ve kterých se zákazníci během nakupovacího procesu nachází. Zaměřuje se na komplexní plánování kampaní, které zahrnuje budování povědomí (brandové kampaně),…

Přejděte z původního Analyticsu na GA4

Původní statistika webu Google Analytics Universal přestane k 1. 7. 2023 zpracovávat data. Je tedy potřeba přejít na tzv. GA4, který představuje nejnovější verzi Google Analytics a nabízí vylepšené funkce a zlepšenou schopnost přizpůsobit si analýzy…

Praktické tipy, jak dělat marketing v krizi

Když začne klesat prodej, první reakcí je často přiškrcení výdajů na marketing. Co se ale stane? Pokles se jen urychlí a zvětší. Co dál? Budetedržet dietu v době hladu? Chcete jen nějak přežít nebo z krize vytěžit…

Jak dosáhnout vytyčených cílů v online světě pomocí marketingové strategie

Pro někoho snadná věc pro jiného nepřekonatelná překážka v podnikání. Pokud nezvolíte správnou strategii, ztrácíte čas, peníze a často i potenciální zákazníky. V případě, že máte správně nastavenou strategii, neobejdete se bez marketingových nástrojů, jejichž hlavním úkolem…