fbpx
Featured

E-shopové Vánoce 2020 z pohledu markeťačky

Ti, kteří neusnuli na vavřínech a využili období karantény k budování e-shopu, budou mít letošní Vánoce s největší pravděpodobností navrch. Že se bude na Vánoce nakupovat online více než kdykoliv jindy, je všem asi jasné,…

3 kroky k zabezpečení (firemního) Facebook účtu

I přesto, že se toto téma neustále opakuje, stále se setkáváme s účty, které zabezpečení nemají. Důležitost bezpečnosti snad již ani není potřeba opakovat, proto se podívejme rovnou na to, jak si svůj účet zabezpečit. 1.…

Pochopte rozhodovací fáze zákazníků při nákupu pomocí metodiky: SEE, THINK, DO, CARE

Tuto metodu v České republice představil indický podnikatel Avinash Kaushik v roce 2013. Zahrnuje 4 rozhodovací fáze, ve kterých se zákazníci během nakupovacího procesu nachází. Zaměřuje se na komplexní plánování kampaní, které zahrnuje budování povědomí (brandové kampaně),…

Využijte nové formy reklamního sdělení. Nakupujte cílové publikum pomocí RTB reklamy.

Možná už jste tento typ reklamy na internetu zaznamenali. Funguje už téměř rok na Facebooku, na zpravodajských portálech a na inzertní serverech. RTB znamená Real-Time-Bidding (rozpoznání uživatelů v reálném čase). Tato reklama se zobrazuje v obsahových sítích…