fbpx

Vydejte se v podnikání správným směrem. Výkonnostní marketing vám v tom pomůže.

Stojíte na mrtvém bodě a váš byznys se nehýbe, tak jak byste si představoval? Čelíte velké konkurenci a zákazníci nejeví zájem o váš produkt či službu? Vyzkoušejte výkonnostní marketing, který má jednu obrovskou výhodu: okamžité…

Pochopte rozhodovací fáze zákazníků při nákupu pomocí metodiky: SEE, THINK, DO, CARE

Tuto metodu v České republice představil indický podnikatel Avinash Kaushik v roce 2013. Zahrnuje 4 rozhodovací fáze, ve kterých se zákazníci během nakupovacího procesu nachází. Zaměřuje se na komplexní plánování kampaní, které zahrnuje budování povědomí (brandové kampaně),…

Jak správně prezentovat vaši firmu na sociálních sítích

V dnešní digitální době je online prezentace firmy na sociálních sítích nesmírně důležitá pro budování vztahů se stávajícími i potenciálními zákazníky, a navíc zlepšuje image značky. Pravidlo „důvěra prodává“ se nezměnilo. Pokud se ale správy sociálních…

Využijte nové formy reklamního sdělení. Nakupujte cílové publikum pomocí RTB reklamy.

Možná už jste tento typ reklamy na internetu zaznamenali. Funguje už téměř rok na Facebooku, na zpravodajských portálech a na inzertní serverech. RTB znamená Real-Time-Bidding (rozpoznání uživatelů v reálném čase). Tato reklama se zobrazuje v obsahových sítích…