fbpx

E-shopové Vánoce 2020 z pohledu markeťačky

Ti, kteří neusnuli na vavřínech a využili období karantény k budování e-shopu, budou mít letošní Vánoce s největší pravděpodobností navrch. Že se bude na Vánoce nakupovat online více než kdykoliv jindy, je všem asi jasné,…

Dubnová e-commerce vzrostla meziročně o 35 %

V době koronaviru zaznamenalo mnoho firem a podnikatelů propad poptávky, jiným naopak vzrostl zájem o jejich produkty či služby.

Co Češi nakupují v době koronaviru na internetu

Koronavirová pandemie má na většinu podnikatelů negativní vliv. Najdou se ale i šťastlivci, kterým naopak tržby vzrostly rapidním tempem. Podívejte se na oblasti a konkrétní produkty v e-commerce, které zaznamenaly ekonomický růst. Heureka udělala meziroční srovnání…

3 marketingové typy, jak přežít koronavirus

Koronavirus je v ČR na ústupu, v lidech ale přetrvává strach z jeho návratu. Proto i po uvolnění vládních opatření mnoho firem nebude mít vyhráno. Máme pro vás 3 typy, jak touto těžkou dobou projít se vztyčenou hlavou…