3 marketingové typy, jak přežít koronavirus

Koronavirus je v ČR na ústupu, v lidech ale přetrvává strach z jeho návratu. Proto i po uvolnění vládních opatření mnoho firem nebude mít vyhráno. Máme pro vás 3 typy, jak touto těžkou dobou projít se vztyčenou hlavou…

Koronavirus mění chování zákazníků. Eshopy trhají rekordy.

V této nelehké době, která ovlivnila téměř každého podnikatele, jsme dokázali zvýšit přednímu českému prodejci skleníků na trhu transakce o 1000% a konverzní poměr o 346%. Jak se nám to povedlo? Díky PPC kampaním, které nás…

Marketing Live 2019

Snažíme se být neustále o krok napřed, jelikož svět online marketingu se pořád vyvíjí. Jedním z informačních kanálů, který sledujeme je konference Marketing Live. Která přináší světové postřehy a novinky v reklamních platformách Googlu. Vzdělávání…

Audity PPC kampaní

Nechte náš tým zjistit, jak jsou efektivní vaše PPC kampaně v Google Ads a Sklik. Uděláme podrobnou analýzu a odhalíme, kde máte slabá místa a kde je potřeba zlepšit výkon. Podíváme se na: Strukturu a nastavení…