fbpx

3 marketingové typy, jak přežít koronavirus

Koronavirus je v ČR na ústupu, v lidech ale přetrvává strach z jeho návratu. Proto i po uvolnění vládních opatření mnoho firem nebude mít vyhráno. Máme pro vás 3 typy, jak touto těžkou dobou projít se vztyčenou hlavou a podpořit vaši firmu.

Nepřestávejte komunikovat se zákazníky

Přestože jste museli zavřít kamenný obchod, udržujte kontakt se stálými klienty skrze sociální sítě a váš web. Ubezpečte je, že jste tu pro ně. Nabídněte pomoc či poradenství zdarma. Informujte je o novinkách, které pro ně chystáte. Pokud to vaše podnikání umožňuje, založte si eshop. Uvidíte, že po skončení karantény pro vás bude snazší podnikání znovu nastartovat, pokud vás vaši klienti budou mít stále v paměti.

Využijte čas smysluplně

Pomalu se vše začíná vracet do normálu, a teď je ideální čas připravit se na znovuotevření! Věnujte se tomu, na co jste před koronavirem neměli čas.

Co nyní můžete udělat:

  • zrekapitulovat své podnikání
  • udělat analýzu trhu
  • zhodnotit své finanční možnosti
  • upravit web, sociální sítě a eshop
  • zamyslet se nad novinkami a sortimentem
  • opravit provozovnu, vymalovat

 Jednoduše plánujte období, které nastane po skončení pandemie.

Investujte do reklamy

Pravděpodobně jste omezili vaše investice do reklamy na minimum, protože jste usoudili, že patří ke zbytným výdajům. To ale udělala většina firem a tím klesly náklady na online reklamu. Z toho vyplývá, že je teď propagace mnohem dostupnější a nemusíte na ni vynaložit tolik peněz. Počítejte, že s koncem koronakrize cena reklamy zase poroste, tak této situace využijte!

Máme pro vás mnoho dalších typů, proto jsme se rozhodli vás podpořit a ZDARMA poskytnout poradenství  v online marketingu. Tak nás neváhejte oslovit!

Tým AZ TRADE AGENCY

Write a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *