fbpx

Marketing Live 2019

Snažíme se být neustále o krok napřed, jelikož svět online marketingu se pořád vyvíjí. Jedním z informačních kanálů, který sledujeme je konference Marketing Live. Která přináší světové postřehy a novinky v reklamních platformách Googlu. Vzdělávání je naší prioritou, abychom vám mohli sdělovat aktuální informace.

A jaká byla hlavní 3 klíčová témata?

  1. Jedním z hlavních trendů příštích let bude zaměření na mobilní zařízení. Ta využívá k vyhledávání stále více uživatelů. Kdo bude chtít jít s dobou je nutné: optimalizovat stránky pro mobilní telefony, urychlit načítání stránek a zajistit jejich jednoduchost.
  2. Pokrok umělé inteligence a machine learning – nové technologie nám umožní okamžitý překlad textu nebo zjištění informací o produktu, na který zamíříme kameru mobilního zařízení. Dále nás zaujala novinka Bumper Adv Google Ads bude možné vytvořit 6 sekundový „bumper“(krátké video) z vybraného videa na YouTube. Jejich výhodou jsou nízké náklady a až 134% nárůst v nákupním záměru oproti běžnému videospotu v YouTube. Z výzkumů vychází, že tato videa mají pozitivní vliv na zapamatovatelnost značky.
  3. Ochrana soukromí a bezpečnost spotřebitele – cílem Googlu je posílení ochrany soukromí uživatelů. Chce zlepšit cesty k měření dopadu kampaní, zjišťování preferencí uživatelů a zobrazování pouze těch reklam, které spotřebitele zajímají.

Zdroj: Freepik.com

Další představené novinky a zásadní postřehy:

  • Nový reklamní formát Gallery Ads umožní vznik textových inzerátů ve vyhledávání sobrázky. V rámci placeného vyhledávání bude možné přiložit 4 až 8 obrázků, mezi kterými lze přejíždět prstem. Jsou tedy optimalizované i pro mobilní zařízení.
  • Přímé odkazy do mobilních aplikací – v reklamách ve vyhledávání, v obsahové síti a v nákupech bude možné nastavit přímé odkazy do mobilních aplikací.
  • Programatická video reklama v televizi – dle výzkumu Googlu až 73 % Američanů má TV propojenou s internetem. To má velký potenciál např. při nákupu audio reklam v rámci služeb Google Play Music nebo Spotify.
  • Inovace Google Shopping – (nová konkurence pro Amazon a Heureku). Spotřebitel se bude schopen přímo ve vyhledávání podívat na vybrané produkty v eshopech, na jejich ceny, výsledky filtrovat, řadit, ukládat do nákupního seznamu a nakonec zaplatí přes Google Pay. Hlavním cílem bude, aby spotřebitel neopustil rozhraní Googlu.
  • Rozvoj lokálních kampaní – zaměření se na lokální kampaně a lokální marketing. Spotřebitel bude mít možnost využít online i offline volání do obchodu (přes tlačítko click to call) nebo reálné návštěvy v obchodech. Také bude spotřebiteli při vyhledávání trasy v Google mapách nabídnuta návštěva obchodu v okolí, na který bude upozorněn červeným špendlíkem.

Pokud vás zajímají konkrétnější informace z konference, pusťte si tento videozáznam: https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=48mnqZcKzyQ&feature=emb_logo

Tým AZ TRADE AGENCY

Write a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *