Jak dosáhnout vytyčených cílů v online světě pomocí marketingové strategie

Pro někoho snadná věc pro jiného nepřekonatelná překážka v podnikání. Pokud nezvolíte správnou strategii, ztrácíte čas, peníze a často i potenciální zákazníky. V případě, že máte správně nastavenou strategii, neobejdete se bez marketingových nástrojů, jejichž hlavním úkolem…

3 kroky k zabezpečení (firemního) Facebook účtu

I přesto, že se toto téma neustále opakuje, stále se setkáváme s účty, které zabezpečení nemají. Důležitost bezpečnosti snad již ani není potřeba opakovat, proto se podívejme rovnou na to, jak si svůj účet zabezpečit. 1.…

Vydejte se v podnikání správným směrem. Výkonnostní marketing vám v tom pomůže.

Stojíte na mrtvém bodě a váš byznys se nehýbe, tak jak byste si představoval? Čelíte velké konkurenci a zákazníci nejeví zájem o váš produkt či službu? Vyzkoušejte výkonnostní marketing, který má jednu obrovskou výhodu: okamžité…

Jak správně prezentovat vaši firmu na sociálních sítích

V dnešní digitální době je online prezentace firmy na sociálních sítích nesmírně důležitá pro budování vztahů se stávajícími i potenciálními zákazníky, a navíc zlepšuje image značky. Pravidlo „důvěra prodává“ se nezměnilo. Pokud se ale správy sociálních…